play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera

Customer reviews of Trinity Motor Sales

At Trinity Motor Sales we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

Trinity Motor Sales

Trinity Motor Sales
5
4.7

All 74 customer reviews

Powered by


  • 5

    Blue Audi TT

    By Shaun T on 21 March 2024 | Purchase not verified

    Drove up from Exeter to pick up an Audi TT,Hussain was our man and he was absoluty brilliant,a nice geezer who made it a very easy and relaxed experience,car was way above expectations,and helped towards obtaining a spare key much appreciated.Would highly recommend,first class dealer….Exeter Shaun


  • 5

    Jaguar XF Purchased

    By Neil S on 07 February 2024 | Purchase not verified

    Absolutely first class service right from the beginning!Purchased a jaguar XF from here.Had a couple of issues with the car, but these were sorted immediately with no quibbles whatsoever Highly recommend Will definitely go back when we are ready for a new vehicle!


  • 5

    New car

    By Vino A on 15 January 2024 | Purchase not verified

    What a company what a service I will highly recommend this company fantastic service Great lads


  • 5

    By Sammie C on 07 January 2024 | Purchase not verified

    Exceptional service from start to finish, aftercare was great too highly recommend


  • 5

    Fantastic service

    By Andrew C on 06 January 2024 | Purchase not verified

    Thank you for my new vehicle. Highly trusted seller


  • 5

    Amazing service

    By Amanda S on 06 January 2024 | Purchase not verified

    Amazing service purchased a vehicle online and had it delivered within 24 hours. Thank you I love my new car. Billy went above and beyond.


  • 5

    By Anonymous on 21 December 2023 | Purchase not verified

    Awful company. If I could give 0 I would. Brought a car 2 months ago and spent thousands on it. Had an issue with it and got told I had to bring it up to Trinity which took 2 hours. They had the car for 24 hours and as the problem wasn’t under warranty they didn’t care and did nothing. Got my car back and noticed loads of fuel had gone and my car smelt of smoke. They are nice and friendly at first and once purchase the car, they have zero respect. Avoid at all costs

    Reply from Trinity Motor Sales on 21/12/23

    Dear Customer, I can confirm we brought the vehicle back as you stated there was a issue with the gearbox. The vehicle was checked and no faults where found. The issue was down to the brake caliper that was jammed due to it being painted after the vehicle had been sold. The caliper had been painted and this was confirmed that you had done this and painted it red. Our warranty will not cover this due to bad cosmetic repairs. Unfortunately as you have done modifications to the vehicle which has resulted in damage we would would be able to repair this. Hope this clarifies our discussion earlier. Regards Trinity Motor Sales


  • 5

    Smooth transaction!

    By Anonymous on 13 December 2023 | Purchase not verified

    Sold my car to Trinity Motor Sales (Halifax) via Motorway.Agreed convenient time to collect my car, quick assessment to insure car was as described. Immediate payment. Pleasant to work with. Happy Days.


  • 5

    Honest dealers

    By Sahl M on 21 November 2023 | Purchase not verified

    I had a very positive experience with the dealership Trinity Motors.. They have very good customer relations and stay true to their words. bought a Mercedes Benz A class from them and it’s in good condition.


  • 5

    By Paul B on 31 October 2023 | Purchase not verified

    Bought a VW Polo GTI from Trinity Motor Sales without seeing the car and they turned the car round very quickly for me and delivered to my address near Gatwick. Car was in very good condition with a fresh 12 month MOT. Highly recommend them!


‹ Prev Next ›